آموزش گذاشتن نظرسنجی استوری اینستاگرام به صورت تصویری و گام به گام
نوشته شده توسط : ساحل

Instagram با اضافه کرن قابلیت Story به برنامه خود تحولی در اپلیکیشن خویش برپایی کرد. این قابلیت استقبال بسیار زیادی داشت و هم اکنون در سراسر جهان از این قابلیت بهره‌گیری زیادی می شود. به دلیل استقبال بسیار از قابلیت استوری اینستاگرام، قابلیت های جانبی بسیاری نیز به این برنامه اضافه شد. برای مثال شما با به کارگیری قابلیت استوری، امکان قراردادن یا نظرسنجی استوری اینستاگرام را نیز خواهید داشت. لغایت کنون اینستاگرام امکان ایجاد دو گونه استوری را در برگزیدن کاربران قرار دیتا است. در این مطلب آموزش پیمان دادن نظرسنجی استوری اینستاگرام معمولی و نظرسنجی استوری احساسات اینستاگرام را به شما به صورت گام به گام و تصویری تعلیم می دهیم.

قابلیت نظرسنجی استوری اینستاگرام
شاید زیاد رخداد افتاده باشد که درباره موضوعی عقیده دیگران را بخواهید اما دسترسی به عقیده تمامی دوستانتان برای شما مقدور نباشد. و یا این سوژه برایتان جنبه سرگرمی داشته و می خواهید موضوع جالبی را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و از طرفی برای جالبتر شدن جستار بازخوردی از آن سوژه را هم از طرف سایرین اخذ کنید. این امکان در اینستاگرام با ویژگی تحت عنوان نظرسنجی استوری اینستاگرام میسر شده است. برای گذاشتن نظرسنجی استوری اینستاگرام لازم است که بتوانید استوری بگذارید. در صورت نیاز می توانید آموزش گذاشتن استوری در اینستاگرام را از لینک مشخص شده پیگیری کنید. نکته دوم این است که دربایستن است لغایت اینستاگرام خویش را آپدیت کنید. چرا که قابلیت نظرسنجی استوری اینستاگرام در ورژن های کهنه برنامه هستی ندارد. شما می توانید از طریق لینک ذیل جدیدترین آپدیت اینستاگرام را برای گوشی خود به چهره سر راست دانلود کنید.

دانلود نسخه پایانی اینستاگرام

دو گونه استوری در اینستاگرام وجود دارد که در پیوستگی مطلب تعلیم هر دو نوع آن را در کمر بستن شما قرار می دهیم. در استوری گونه نخست که استوری معمولی اینستاگرام است و با نام Story Polls سرشناس است شما توانا هستید الی تصویری را به عنوان استوری گزینش کنید و بعد متعلق به با طرح یک سوال و گذاشتن دو گزینه امکان انتخاب هر یک از این دو را به سایرین بدهید. در نهایت جواب ها با میزان درصدبندی دست یافتنی هستند. در استوری احساسات اینستاگرام که به اسم اسلایدر ایموجی شناخته شده است دوستانتان امکان فراتری نسبت به استوری معمولی در کمر بستن دارند. در این گونه استوری دوستانتان می توانند میزان موافقت خود را با کم و بسیار کردن اسلایدر به شما ذکر آموزش گذاشتن آهنگ روی استوری اینستاگرام به صورت تصویری
مراحل گذاشتن نظرسنجی استوری اینستاگرام
در صورت آپدیت بودن برنامه اینستاگرام و همچنین توانایی به کارگیری قابلیت استوری، شما می توانید نظرسنجی خویش را بسازید. قابل ذکر است که قابلیت نظرسنجی استوری اینستاگرام تنها برای عکس ها در دسترس است و شما نمی توانید برای ویدئو و فیلم از آن کاربرد کنید. برای این شغل کافیست لغایت مراحل ذیل را با ما طی کنید:

مراحل گذاشتن نظرسنجی استوری اینستاگرام
مراحل قراردادن یا نظرسنجی استوری اینستاگرام

در مرحله نخست به دسته استوری در اینستاگرام رفته و تصویری را انتخاب کنید. از بالای صفحه علامت اول از سمت چپ که شبیه شکلک صورت است را انتخاب کنید تا صفحه جدیدی برای شما مفتوح شود.

آموزش نظرسنجی احساسات اینستاگرام


در صفحه جدید باز شده که برخی امکانات اضافی همچون متن های از پیش تعیین شده، شکلک، زمان و … را در اختیارتان پیمان دیتا است گزینه PoLL را برگزیدن کنید.
پس از گزینش گزینه Poll در صفحه مفتوح شده سوال خود را مطرح کنید. شما می توانید به جای سوال با ابتکار خود هر مطلب دیگری در این قسمت بنویسید سپس در دسته پایینی اگر مایل بودید بگذارید لغایت علامت Yes یا No باقی بماند و در صورت عدم رغبت با کلیک بر روی هر کدام متن باره نظر را حذف کرده و متن جدید را اضافه کنید.
سپس از بالای صفحه علامت Done را انتخاب کرده و از زیر صفحه نیز گزینه Your Story را بزنید الی استوری نظر سنجی شما ارسال گردد.
آموزش نظرسنجی احساسات اینستاگرام
نظرسنجی احساسات اینستاگرام جدیدترین قابلیت استوری در اینستاگرام می باشد که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده است. گفتنی است که در صورتیکه اینستاگرام خود را به آخرین نسخه آپدیت نکرده باشید نمی توانید از این قابلیت کاربرد کنید. برای آپدیت اینستاگرام می توانید از لینک آپدیتی که در ابتدای مطلب گذاشته بودیم بهره‌گیری کنید. نظرسنجی احساسات اینستاگرام که گونه خاصی از نظرسنجی استوری اینستاگرام است امکان بیشتری نسبت به نظرسنجی استوری اینستاگرام معمولی به شما می دهد. شما می توانید استوری خاصی را به اشتراک بگذارید و از کاربرانتان بخواهید که میزان خوشنودی خویش و یا میزان دریافتن خود را نسبت به مطلب به اشتراک گذاشته شما ذکر تعلیم ساخت گروه اینستاگرام به همراه شناسایی امکانات گروه در Instagram
فرق نظرسنجی احساسات با نظرسنجی استوری اینستاگرام معمولی در این است که در نظرسنجی معمولی کاربران تنها می توانستند یک نظر بدهند. یا سوال شما را تائید کنند و یا تکذیب، ولی در اسلایدر ایموجی افراد می توانند میزان احساسی که به استوری شما دارند را بیان کنند. مراحل زیر گام های گذاشتن اسلایدر ایموجی را به شما نشانه می دهد:

آموزش قراردادن یا اسلایدر ایموجی در استوری اینستاگرام
آموزش قراردادن یا اسلایدر ایموجی در استوری اینستاگرام

در مرحله نخست وارد بخش استوری اینستاگرام شوید. در صورتیکه لغایت کنون از استوری ایسنتاگرام استفاده نکرده اید می توانید از مطلبی که در رابطه با تعلیم استوری اینستاگرام گذاشته ایم استفاده کنید. پس از برگزیدن تصویر باره نظرتان از بالای صفحه گزینه ای که مانند شکلک چهره است را گزینش کنید. این علامت در رأس صفحه پیمان دارد. در این حالت صفحه ای مشابه شکل 1 برایتان نمایش دیتا می شود. از این صفحه علامتی که بعید آن را خط کشیده ایم را گزینش کنید.
در گام دوم بایستی سوال خود را بنویسید. می توانید در این تقدیر سوال هم طرح نکنید و یک جمله متناسب با دانستن خود بنویسید. از فهرست شکلک های موجود نیز یک شکلک که به احوال تصویر و متن نوشته شده مرتبط تر است را انتخاب کنید و گزینه Done را گزینش کنید.





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: